De feestdagen zijn druk, zeker voor onze bezorgers. Wil je ze een beetje helpen? Bestel je autostoeltje voor december op tijd.
Samen maken we er een mooie maand van!
Het is een drukke tijd voor vervoerders van al onze pakketten. Met Black Friday, Sinterklaar en de Feestdagen in December is het voor vervoerders een enorme uitdaging om alle pakketten op tijd af te leveren. Wij raden daarom ook aan om op tijd je bestelling bij ons te plaatsen om teleurstellingen te voorkomen.
Wij beloven dat wij alle bestellingen op tijd bij de vervoerder afgeven. Dit betekent dat wij alle bestellingen die wij voor 15.00 uur ontvangen, dezelfde dag ook zullen verzenden. Normaal gesproken ontvangt u van ons dan de volgende dag (uitgezonderd zondag en maandag) uw pakketje.
Tijdens de drukke decembermaand kan het voorkomen dat de vervoerder het pakket niet de volgende dag kan afleveren. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Het enige dat wij kunnen beloven is dat wij - net zoals altijd - het pakket op tijd aan de vervoerder overhandigen.
Wilt u dus een autostoel cadeau geven of bent u van plan om met de auto eropuit te gaan, voorkom dan verassingen en plaats op tijd uw bestelling.
Tijdens de feestdagen gelden er op bepaalde dagen andere verzendtijden en levertijden voor je order dan dat je van ons gewend bent.
Verzending tijdens feestdagen
Onderstaand schema geeft duidelijk weer wat je van ons kan verwachten:
Bestel op: | Wordt verzonden op: |
20 dec. voor 14:00 uur | 20 dec. 2019 |
20 dec. na 14:00 uur | 23 dec. 2019 |
21 t/m 23 dec. voor 15:00 uur | 23 dec. 2019 |
24 dec. voor 15:00 uur | 24 dec. 2019 |
24 dec. na 15:00 uur | 27 dec. 2019 |
25 t/m 27 dec. voor 15:00 uur | 27 dec. 2019 |
27 dec. na 15:00 uur | 30 dec. 2019 |
28 t/m 30 dec. voor 15:00 uur | 30 dec. 2019 |
30 dec. na 15:00 uur | 31 dec. 2019 |
31 dec. voor 14:00 uur | 31 dec. 2019 |
31 dec. na 14:00 uur | 2 jan. 2020 |
Geschatte levertijden
Hieronder nogmaals de geschatte levertijden vanaf het moment dat jouw order verzonden is. Let op, vanwege de extra drukte bij de vervoerders kan je verzending dus extra vertraging oplopen!
Nederland: geschatte levering de volgende dag na verzending
België: geschatte levering 2 werkdagen na verzending
Track & Trace
Zodra je bestelling bij de vervoerder is aangeboden ontvangen je van ons een e-mail met daarin de track & trace code. Onze bestellingen worden afgehandeld door ons moederbedrijf Ellermeyer Trading B.V. Zij sturen je halverwege de avond nogmaals een herinnering met de track & trace code. Je kan dan de status bekijken en eventueel tot middernacht nog je wensen van levering aanpassen.
Ben je veel weg tijdens de feestdagen, overweeg dan om je pakket bij een servicepunt af te laten leveren. Je kunt dit aangeven door op de track & trace code te klikken. Vervolgens kan je dan eventuele wijzigingen nog aan DHL doorgeven.
Klantenservice
Heb je vragen over de verzending of levering van je bestelling? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of stuur ons een WhatsApp berichtje.