Autostoeltje.nl - klantenservice. Voor al uw vragen over baby autostoelen
- Algemene voorwaarden Algemene voorwaarden
- Verzenden & retourneren Verzending
- Disclaimer Disclaimer
- Privacy Policy Privacy Policy
- Betaalmethoden Betaalmethoden
- Over ons Over ons
Vragen? Neem contact op!
Heb je een vraag? Tijdens werkdagen zijn wij zijn van 10.00 tot 17.00 telefonisch bereikbaar via 085-0600891. Uiteraard kan je ons ook gewoon een bericht sturen viae-mail, whatsappof via de chat. Check ook eens onze veelgestelde vragen onderaan deze pagina.
Wij streven ernaar om je zo goed en snel als mogelijk te helpen.
In het weekend kan je het beste een berichtje sturen, dan nemen op z'n laatst maandagochtend contact met je op!
Bestelling en verzending
Voor 23.59 besteld is morgen geleverd. Alleen als het artikel uit ons Nederlandse magazijn kan worden geleverd. Bekijk de product pagina voor de actuele levertijd.
4 tot 7 werkdagen levertijd als het product uit ons magazijn in Frankrijk wordt verzonden.
Om een zo'n breed mogelijk assortiment aan te kunnen bieden leveren wij artikelen zowel uit onze eigen voorraad maar ook uit voorraad van de fabrikant. Op deze manier zijn wij in staat u een veel breder aanbod te bieden. Daarom zie je verschillende levertijden staan.
Voor meer informatie over onze levertijden klikt u op onderstaande link:
Meer informatie over levertijden >
Betalen
U kunt op autostoeltje.nl op verschillende manieren betalen. In samenwerking met Mollie.com bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan. Benieuwd welke?
Meer informatie over onze betaalmethoden >
Retourneren
Bent u toch niet helemaal tevreden over het product, of is het product tijdens het versturen beschadigd? Dan kan het product altijd gratis retour gestuurd worden.
Meer informatie over retourneren >
Garantie
Wij geven altijd garantie op onze producten. Standaard heb je een jaar fabrieksgarantie op al je aankopen.
Omdat u bij ons rechtstreeks bij de fabrikant koopt (autostoeltje.nl is importeur van alle op de webshop getoonde autostoelen), kunnen wij vaak ook de juiste service verlenen als de garantie termijn reeds is verlopen.
Uw privacy
Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Daarom vragen wij alleen gegevens die wij nodig hebben om uw order op de juiste wijze te verwerken.
Kantoor en logistiek
Ons kantoor is gevestigd in Amstelveen. Vanuit hier werken we met een klein team met veel plezier om onze klanten zo goed als mogelijk te helpen bij de aankoop van een autostoeltje.
Wij verkopen onze producten alleen online. Ons kantoor is helaas (nog) niet geschikt voor bezoek en offline verkoop van onze producten.
Ons magazijn staat in Zaandam. Vanuit hier worden alle bestellingen met zorg voorbereid en verzonden.
Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn te raadplegen via onderstaande link:
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Betalen
1.1 Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je een account hebt aangemaakt (aanbevolen) dan kan je opnieuw inloggen en je bestelling alsnog afronden.
Heb je als gast afgerekend? Dan kan je alsnog een account aanmaken met hetzelfde e-mail adres als waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Log vervolgens in en rond alsnog je bestelling af.
1.2 Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, wij werken samen met Billink die het achteraf betalen mogelijk maakt. Je ontvangt na het afronden van je bestelling een aparte mail van Billink met betaal instructies. Meer informatie hierover kan je lezen in ons uitgebreide blog over achteraf betalen
1.3 Hoe verzilver ik een kortingscode?
Ben je in het bezit van een kortingscode dan kan je deze invoeren tijdens het betaal proces. Zorg ervoor dat je de code exact overneemt, de code is hoofdletter gevoelig.
Kortingscodes kunnen beperkt geldig zijn of inmiddels verlopen. Ook kan een code alleen geldig zijn voor slecht een deel van het assortiment. Heb je vragen hierover neem dan contact op met de klantenservice
2. Bestellen
2.1 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan voorkomen dat de mail per ongeluk in je spam box terecht is gekomen. Check dit als eerste. Het kan ook zijn dat je een typ foutje hebt gemaakt bij het invullen van je e-mail adres. Mocht je de vevestiging echt niet ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
2.2 Waarom werkt mijn track&trace code niet?
Zodra je bestelling gereed is voor verzending ontvang je van ons per mail een track&trace code. Pas op het moment dat de vervoerder het pakket in de hub heeft gesorteerd zal deze track&trace code meer informatie geven over de verwachte leverdag en levertijd. Meestal is deze informatie pas na 21.00 uur bekend.
Geeft de track&trace code na 23.00 nog steeds geen informatie weer, neem dan contact op met de klantenservice, wij zoeken het graag voor je uit.
Wordt je bestelling door de fabrikant in Frankrijk verwerkt, dan kan het een dag duren voordat de tracking code werkt.
2.3 Wordt mijn pakket altijd de volgende dag geleverd?
Alle bestellingen die wij voor 15.00 uur ontvangen worden dezelfde dag nog in behandeling genomen.
Indien het artikel bij ons op voorraad is, dan leveren wij je bestelling in principe de volgende dag uit. Wij zijn hier wel afhankelijk van de vervoerder. Over het algemeen geldt dat de vervoerder in 95% van de gevallen de bestelling de volgende dag uitlevert met uitzondering van zon- en feestdagen.
Voor adressen in België geldt dat de vervoerder soms een dag extra nodig heeft.
3. Wijzigen / Annuleren
3.1 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Omdat wij de orders dezelfde dag nog verzenden hebben wij tot ongeveer 13.00 de tijd om je order nog uit het proces te halen. Indien je de annulering te laat doorgeeft dan is de kans aanwezig dat wij je bestelling al verzonden hebben.
Hoe eerder we het weten, des te beter. Als wij de order nog kunnen annuleren, zal het betaalde bedrag direct terug gestort worden.
Wanneer jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen, dan kunnen wij je bestelling niet meer annuleren
3.2 Mijn adresgegevens zijn fout, wat nu?
Meldt dit zo snel mogelijk - het liefst telefonisch via 085-0600891 of via whatsapp - aan onze klantenservice. Zelf aanpassen van je adresgegevens na het afronden van je bestelling heeft geen zin. De adresgegevens worden direct naar onze logistieke afdeling verzonden. Wij dienen deze dan zelf voor je aan te passen.
Dit doen we graag voor je! Maar wees er snel bij, want wij doen ook ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
Wanneer jouw bestelling al is verzonden en je hebt de track and trace code ontvangen, dan kunnen wij je adresgegevens niet meer wijzigen
4. Verzenden & bezorgen
4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen van meer dan €25,00 verzenden wij gratis. Daaronder hanteren wij een verzendbedrag van € 5,95.
4.2 Hoe snel wordt mijn bestelling in Nederland geleverd?
Voor Nederlandse klanten met een Nederlands adres geldt over het algemeen: Op werkdagen van maandag t/m vrijdag geldt: voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden en bijna altijd de volgende dag geleverd.
Dit betekent dat wij van dinsdag t/m zaterdag je bestelling thuisbezorgen.
Alle weekend bestellingen worden door ons op maandag verzonden.
4.3 Hoe snel wordt mijn bestelling in België geleverd?
Voor Belgische klanten met een Belgisch adres geldt over het algemeen: Op werkdagen van maandag t/m vrijdag geldt: voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden. De vervoerder levert dan meestal de volgende dag je bestelling af, maar het komt ook voor dat de vervoerder een dag extra nodig heeft. hou dus altijd rekening met 2 werkdagen levertijd.
Wij bezorgen bestellingen van dinsdag t/m zaterdag bij je thuis.
Alle weekend bestellingen worden door ons op maandag verzonden.
5. Garantie & Klachten
5.1 Wanneer kan ik beroep doen op garantie?
Op al onze producten zit 1 jaar fabrieksgarantie. Omdat wij als Nederlandse importeur van onze merken ervaring hebben met het oplossen van problemen, zullen wij altijd alles op alles zetten om het probleem te verhelpen, ook na het verlopen van de garantietermijn.